نگاشته شده توسط: عقیده و جهاد | آوریل 8, 2010

جناب کرزی خوش آمدید

جناب کرزی خوش آمدید

به قلم: عبدالله حیدری

کرزی صاحب پخیر راغلی!!!

سنی نیوز: از لحظه ای که خبر ذیل را در وبسایت فارسی صدای امریکا خواندم تا کنون نتوانسته ام خنده خودم را کنترل کنم! خوب است که تنها نشستم اگر خانمم  نشسته می بود و خنده های ممتد و بی وقفۀ مرا می دید قطعا نگران می شد و فکر می کرد قرار است برایش هوو بیاورم!

خیلی خنده دار است! البته ببخشید خنده دار هم نیست! طرح یک واقعیت چه خنده ای دارد رییس جمهور منتخب! افغانستان گفته است: که خود نيز در صورت عدم توقف فشار خارجی ممکن است که به طالبان بپيوندد.!!! حالا که خنده ام کمی فروکش کرد و عقلم سر جا آمد صد آفرین گفتم به شجاعت و مردانگی کسی که در شرایطی که احساس کرده دارد به کشورش خیانت می شود به مقاومت ملی علیه اشغالگران بپیوندد واقعا اگر این اتفاق بیفتد نام کرزی به عنوان یک قهرمان ملی در تاریخ افغانستان به ثبت خواهد رسید! بلکه یک قهرمان جهانی خواهد شد و من قول می دهم که اگر لوبی صهیونیست و مغرض جایزۀ نوبل هم شما را کاندید نکند آزادی خواهان جهان به شما جایزۀ حقیقی شجاعت و آزادی خواهی خواهند داد!

جناب کرزی! آنچه تو بدان رسیده ای کاملا درست است بدون هیچ تردد و دو دلی بیا و مردانگی کن و این تهدید را به واقعیتی که تمام سلولهای بدنت به آن گواهی می دهد مبدل گردان و سعادت و پیروزی دنیا و آخرت را بدست آور! همین امروز پیش از فردا! مبادا که در سفر آتی به امریکا همه چیز عوض شود! و بعدها پشیمان شوی.

مراد ما نصیحت بود و گفتیم     حوالت با خدا کردیم و رفتیم

متن خبر از وبسایت صدای امریکا:

قانونگذاران افغانستان می گويند حامد کرزی رييس جمهوری آن کشور در جلسه محرمانه ای ضمن حمله به منتقدان غربی دولت افغانستان گفته است که اگر دخالت های خارجی در امور افغانستان ادامه پيدا کند طالبان به يک «جنبش مقاومت مشروع» تبديل خواهد شد.

قانونگذاران می گويند آقای کرزی همچنين گفته است که خود نيز در صورت عدم توقف فشار خارجی ممکن است که به طالبان بپيوندد.

به گفته تعدادی از اعضای پارلمان افغانستان آقای کرزی اين نظرات را طی جلسه خصوصی در روز شنبه با گروهی از قانونگذاران، مطرح ساخته است.

آقای کرزی روز دوشنبه در مصاحبه ای با تلويزيون بی بی سی گفت که وی در مورد سرزنش سازمان ها و سفارتخانه های خارجی بخاطر نقش آنها در تقلب در انتخاباتِ ۲۰ اُم ماه اوت رياست جمهوری در افغانستان، بر سر حرف خود ايستاده است.

کاخ سفيد اظهارات آقای کرزی را «نگران کننده» توصيف کرد اما گفت ديدار برنامه ريزی شده بين پرزيدنت اوباما رييس جمهوری آمريکا و آقای کرزی برای ماه آينده در واشنگتن، هنوز برجای خود باقی است.

http://www1.voanews.com/persian/news/america/Karzai_Taliban-2010-04-06-89970582.html

منبع:سنی نیوز


بیان دیدگاه

دسته‌بندی